El síndic major de la Sindicatura de Comptes de les Illes Balears ha participat en un seminari internacional sobre «l’auditoria del deute públic» d’EURORAI a Varsòvia (Polònia)

Palma, dilluns 20 de maig de 2019

El síndic major, Joan Rosselló Villalonga, ha presentat una ponència en el marc del Seminari internacional sobre «l'auditoria del deute públic», que ha tingut lloc a Varsòvia (Polònia) els dies 16 i 17 de maig, organitzat per la Cambra Regional de Comptes a Varsòvia i l'Organització Europea de les Institucions Regionals de Control Extern del Sector Públic (EURORAI).

En la seva intervenció, el síndic major ha tractat sobre temes relacionats amb la sostenibilitat del deute. Per això, ha considerat conceptes com la seva legitimitat, les normes de disciplina fiscal i la distribució d'objectius de deute entre el govern central i els governs autonòmics.

També hi han intervingut ponents d'Alemanya, Àustria, el Brasil, França, el País de Gal•les, Polònia, Rússia i Suïssa.