El Consell de la Sindicatura rep el nou director de l’Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció a les Illes Balears

Palma, dijous 7 de juliol de 2022

Les dues institucions manifesten interès per continuar la col·laboració que mantenen.

El passat 4 de juliol, el Consell de la Sindicatura, que integren Joan Rosselló, síndic major; M. Antonia García i Fernando Toll-Messía, síndics, i M. Eulàlia Mas, secretària general, es va reunir amb el director de l'Oficina de Prevenció i Lluita contra la Corrupció a les Illes Balears, Cristóbal Milán Mateu, durant la visita institucional que aquest va fer a la seu de l'entitat com a nou director de l'Oficina, arran de la seva elecció en la sessió del Parlament de dia 3 de maig de 2022.

Durant la reunió es varen tractar temes de l'interès d'ambdues entitats, les quals volen continuar la col·laboració iniciada el febrer de 2019 amb la signatura del Conveni de col·laboració entre l'Oficina i la Sindicatura per a la coordinació, la col·laboració i l'intercanvi d'informació en els diferents aspectes que són objecte del conveni esmentat, com la realització conjunta d'estudis, d'activitats formatives, de divulgació o publicacions, entre d'altres.